tiistai 18. elokuuta 2009

Tuleva cheerleader?

Mietittiin taas äsken Kirstenin kanssa, mitä mä voisin rueta harrastamaan ja Kirsten sit tökkäs mulle jonku lehden käteen, missä on erilaisia harrastusmahdollisuuksia ja käski katella sieltä niitä vaihtoehtoja ja ilmottaa, jos löytyy mieleinen ja se on lähellä Søfteniä. Mulla ei mennykkään kauan, ku mä bongasin sieltä kolme eri cheerleading ryhmää, eka alkaa sillon, ku mä oon Kööpenhaminassa, toinen on liian kaukana mut sit kolmas kolahti; se on muutaman kilsan päässä Hinnerupissa, et sit mä pääsen ominki avuin ja se alkaa 1. lokakuuta. Onha tohon tietysti aikaa vielä..

Ton ryhmän kuvauksessa vielä kerrottiin, et se on enemmän sellasta cheerleadingiä, mitä Jenkeissä on eli just sellasta, mitä oon halunnu jo pitkään harrastaa! Oijoi, nyt oon kyllä hyvällä tuulella taas vaihteeks:--)

Sit, Kirsten suositteli mulle yhtä toistaki ryhmää, se alkaa 8. syyskuuta ja kukaan ei kyllä ikinä arvaa, et mikä se toinen ryhmä on... Jotain lasin puhallusta:'Dd Eka katoin Kirsteniä vähä silleen, et sä et voi olla tosissas mut sit sai ylipuhuttua ja ainaha tota voi kokeilla. Se on kans samaan aikaan, ku Trinen orkesteriharkat nii päästään sit kulkemaan samalla kyydillä. Ja saan kuulema lopettaa vaikka ekan kerran jälkeen, jos se ei ookkaan sellasta, mitä kuviteltiin.

Koulussaki oli iha kivaa, meen kait joku ilta Amandan luokse kattomaan sen, Karinin ja jonku kolmannen tytön kanssa jotain elokuvaa, ne pyys tänään mutki mukaan mut ne ei oo päättäny vielä päivää tolle.

Kävin kans tänään kävelemässä ja kattelemassa paikkoja ja mun päivä pelastu; mä löysin täältä takupajulasta kaupan!! Tajusin samalla, et mä oon käyny siellä kerran Kirstenin ja sijaistyttöjen kanssa mut mä luulin sillon, et se kauppa on Hinnerupissa mut ei sinne ollu ees pitkä matka, se on melkein bussipysäkin vieressä:D Ah, ihanaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti