lauantai 22. elokuuta 2009

En oikein tykkää mun hostien koirista....

Meinasin eka, et kirjotan kunnolla tästä päivästä mut nyt rehellisesti sanottuna vituttaa nii paljo, et en kyllä kirjota :(

Oltiin siis äsken Kirstenin siskon synttäreillä vaikka kuinka monta tuntia, oli muuten iha kivaa mut en tajunnu puoliakaan mitä muut pälätti siellä. Ruoka oli hyvää, söin ekaa kertaa elämässäni lammasta ja se osottautu yllättävän hyväks, vaikka ennen ruokailua mun päässä pomppi koko ajan kuva pienestä söpöstä karitsasta, joka sit joutu mun lautaselle..

(Pakko tähän väliin kirjottaa, et Århusissa oli ollu ampumisvälikohtaus tänään, vissiin oli yritetty pankkiryöstää ja siinä metkassa oli ammuttu poliisikoira kuoliaaks:()

Sit tultiin äsken kotiin ja mä kipitin ekana mun huoneeseen, aattelin, et rupeen nukkumaan.. Laitoin valot päälle ja jäin tuijottamaan iha suu pyöreenä, enkä tienny mitä sanoo mut sain kuitenki kututtua Kirstenin ja Janin sinne. Lucky ja Pusta oli näköjään ollu biletuulella, ne oli pistäny poskeensa mun Omar suklaalevyn, turkin pippurit ja salmiakit, HEMMETTI MÄ SAIN NE EILEN ENKÄ OLLU KERENNY SYÖDÄ KU PARI KARKKIA JA MÄ OLIN OOTTANU NIITÄ VAIKKA KUINKA KAUAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sit ne oli vielä paskonu mun huoneen maton, lattiat ja sänkyn täyteen ja oksennellu ympäriinsä + Selinan ja Michellen huone oli kokenu saman kohtalon - , - Ei siinä muuta ku matto pesuun, mun sängyllä ollu just eilen pesusta tullu yöpuku uudestaan pesuun, petivaatteet pesuun.. Koko huone pesuun... Voi että ärsytti. Toisaalta mä kyllä vähä epäilen Pustaa, koska Lucky nukku koko viime yön mun huoneessa eikä niille karkeille ollu käyny mitään....

Onneks Trine lähti tänään Saksaan nii mä pääsin sit evakoitumaan sen huoneeseen täks yöks ja varmaan vielä huomisekski yöks, tuskin tota saa vielä ees huomenna puhtaaks.. Kirsten kävi tossa äsken sanomassa, et se oli säikähtäny, et joku on käyny täällä, ku mä käskin niitten tulla mun huoneeseen::D

Ps. Anteeks ruma kielen käyttöni, ei tuu toistumaan, nyt vaan ottaa päähän, väsyttää muutenki ja sit vielä tuo:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti