lauantai 15. elokuuta 2009

Meille vaihto-oppilas?


Äiti ja iskä pudotti aikamoisen yllätyksen tänään, ku juteltiin; ne on suunnitellu vaihto-oppilaan ottamista, sit ku mä tuun kotiin. Yllätyin oikeesti tosi paljo, koska mä ja mun pikkusisko ollaan tosta höpisty jo monta vuotta, mä en ees siinä vaiheessa puhunu omasta lähöstä mitään, haaveilin vaan, et meille tulis vaihtari mut varsinkaan äiti (anteeks, tiiän, et luet tätä) ei oo oikein ajatukselle lämmenny. Nyt sit kuitenki juteltiin asiasta ja mä lähetin hakemuksen YFU:lle äsken netin kautta. Muut oli hengessä mukana Skypen kautta, mä toimin kirjurina. Eli jos kaikki menee hyvin nii syksyllä meille tulee vaihto-oppilas!

Täällä on kaikki iha jees, ollaan vaan sukulaisissa ravattu eilisestä lähtien. Ihan kiva sinänsä, ei tarttee ainakaan miettiä mitä tekis mut välillä ois kiva vaan olla täällä. Noi on huomennaki lähössä kattomaan jotain asuntoo Århusista (ei itelleen) mut mä kieltäydyin kunniasta ja jään tänne (nukkumaan).

Jan menee käymään meijän koululla ens viikolla, koska noi ei oikein tykkää siitä, et opettajat "syrjii" mua eikä suostu antamaan mulle kirjoja.. Mut asiasta enemmän sitten, ku se on käyny siellä.

Muuta mulla ei nyt oo, kirjottelen sit ku on enemmän aikaa (nyt ei oo).

1 kommentti:

  1. Kiva kuulla, että vaihtari saattaa tulla myös teille :D Meillä toi vaihtari on ollu nyt viikon ja hyvin on menny. Suomeakin saa jo kuulla. Kaikki mahdolliset sanat mitä hän vaan tietää ja muistaa niin hän käyttää niitä englannin kieleen ujutettuna.
    Toivottavasti toi sun koulun juttu alkaa mennä parempaan suuntaan (:

    VastaaPoista