perjantai 7. elokuuta 2009

Aamudatis

Halusin pelata varman päälle ja kirjottaa jo nyt, et saan tänne ees välillä tekstiä. Kävin tänään tavallista aikasemmin suihkussa (puol 7 jälkeen), koska heräsin Elinan metelöintiin ja mä oon jo nyt valmis, aamupala on vasta klo 8 ja tuskin ihan heti sillonkaan, koska kaikki on nii laiskoja ja ne tulee vasta kasin jälkeen alakertaan.

Tää onki sit vika kunnon leiripäivä ja mä oon tosi tyytyväinen, et huomenna pääsee pois täältä. Onha täällä silleen kivaa mut meijän pitää tehä koko ajan jotain ja koko ajan pitää olla semmonen ylisosiaalinen tai käy joko a) Sys tai Kira tulee kysymään onko kaikki ookoo tai b) Rasmus ja Sys päivittelee, miten hiljanen mä oon. Huoh. (Noi on siis ohjaajia)

Eilen me opiskeltiin 9-16, sit oli ehkä 20 min tauko ja sit taas jatku.. Mentiin syömään ja nyt oli meijän ryhmän vuoro laulaa ruuan jälkeen, laulettiin Jaakko kulta tanskaks ja meillä oli maailman tyhmin tanssi siinä :Dd Seisottiin silleen, et joka toinen oli tyttö ja joka toinen poika (oltiin rivissä). Sit tytöt meni eka alas, pojat ylhäällä, sit pojat alas, tytöt ylös jne sen musiikin tahissa<3>

Sit syönnin jälkeen oli taas ehkä 15min taukoo mut siinä välissä mä juoksin ostaa postimerkkejä ja vein yhen kortin postiin ja sit oli taas lähtö. Mentiin jonnekki Frojbergiin (tanskalaiselle o:lla, en jaksa nyt ettiä sitä, en osaa tehä sitä) kattomaan "Frojberg festspiliä" eli jotain musikaalia, joka kesti ruhtinaaliset kolme tuntia :--) Oli aika mielenkiintonen olo sen jälkeen, ku väsytti nii kauheesti ja oli kylmä, se oli ulkona! Onneks Sys oli ihana ja anto mulle jonku neuletakin nii se lämmitti vähä lisää.

Tänään sit taas opiskelua 9-16, jatkosta en tiiä. Ja huomenna hostperheet tulee hakemaan meijät pois ja oikee elämä täällä pääsee alkamaan vihdoinki. (Tiistaina kouluun, haluun jo opiskelemaan!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti