maanantai 17. elokuuta 2009

:)


Leivottiin Trinen kanssa

Lyhyt, kuvapainotteinen postaus tulossa, ei jaksa kirjottaa nyt nii paljo mut kirjotampa kuitenki, koska taisin nii lupailla aiemmin tänään..

Kaikki on siis ihan hyvin, mä oon jopa ruennu tekee tuttavuutta niitten snobiluokkalaisteni kanssa. Englannin tunnilla tehtiin tänään ryhmätöitä nii olin Nicolain ja jonku tytön pari, sillä on outo nimi nii en muista sitä, ja sit juteltiin välillä muutaki siinä. Se tyttö kyseli kaikenlaista ja aiko se jopa Facebookista yrittää ettiä mut, epäilen kyllä vähä tota, tuskin se ees muistaa mun nimee enää.. Sillä on kuulema kans tulossa synttärit jossain kuukauden päästä nii mä oon kuulema kans tervetullut (se kuttuu koko luokan).
Muuten olin tänään taas Amandan ja Karinin kanssa, Amanda oli kuulema täyttäny viikonloppuna 18. Vähä jännä kyllä, osa meijän luokkalaisista (mm. se yks tyttö) täyttää vasta 16 ja sit esim. Amanda on jo 18:D Ne kans kyseli, et mitä mä tein viikonloppuna ja ku niille selvis, et mä oo tehny mitään kummallista nii ne lupas, et ne voi olla mun kanssa viikonloppusin ja rupesivat selittää kans kaikkee, et mitä ne yleensä tekee eli mä oon sit varmaan joku viikonloppu niitten kanssa! Århusissa on kans tulossa jotkut "festit" eli juhlien tapaset parin viikon päästä nii mä kai meen noitten kanssa sinne keskustaan sit pyörimään..
Eipä mulla oikeestaan muuta, nauttikaa "hienoista" ja "selvistä" kuvista :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti