sunnuntai 2. elokuuta 2009

Täydennystä edelliseen


Unohin kirjottaa pari juttua edelliseen viestiin. Eli siis, se Odensen matka oli siks osittain pelottava, koska ku oltiin yhellä asemalla nii Rasmus vaan yhtäkkiä, et sit ku me lähetään täältä nii me mennään meren alle! Mä, Konomi ja Elina oltiin ihan "O____O" ja luultiin, et se vaan pelleilee mut kyllä me sit ihan oikeesti mentiin jonnekki meren alla olevaan tunneliin, koska me vaihettiin saarta ja Rasmus selitti jottain, et jos me mentäs meren päällä olevalla sillalla, se matka kestäis kaks tuntia... No, hengissä selvittiin siitäki.

Sit eilen käytiin ajelemassa YFU:n tyyppien kanssa jossain, en tiiä ees missä, se oli sellanen kiertoajelu ja sit me jätskille. Ja haluuko joku kertoo, mikä logiikka tässä on: kun tilaa yhden pallon jätskiä, niitä saa kolme. Jos taas tilaat kaks palloo, niitä tulee kuus. Ihan älytöntä enkä mä tajunnu tota, luulin eka et se on vitsi mut ei se sit kans ollukkaan.. :D

Täällä on kans ihan hiton kallista ja täällä on TOSI PALJON leppäkerttuja! Niitä on jokakohassa, jos menee ulos nii ne roikkuu koko ajan hiuksissa ja joka paikassa.. Ja sit meressä oli kans meduusoita, se oli kans aika yllätys.. Tuijotin niitä eka ihan tyhmänä ja luulin et ne on joko a) levää, b) sammakon kutua tai c) jottain ihan muuta mömmöö. Hyi hitto.

5 kommenttia:

  1. Pakko kommentoida, että hajosin tuolle jäätelöpallologiikalle. :D

    Irlannissa on kanssa tosi kallista, että mietin vaan, että shoppailut taitaa jäädä aika vähiin ens vuonna. :D

    Ainiin ja kuulostaa kyllä tosi mukavalta tuo teidän valmennusleiri. :) Ihan oudolta tuntuu, kun itse meen sitten suoraan perheeseen ilman mitään valmennuksia. Toisaalta oon kyllä ihan tyytyväinen tuollaseen järjestelyyn, vaikka on valmennuksessakin puolensa, kun tutustuu jo valmiiksi uusiin ihmisiin.

    VastaaPoista
  2. AINIII ku oot varmaa atlannin puolel tanskaa nyt :)) ja mä ainaki tajusin kai ton oudon jätskijutun;O kerrotaa vaa kolmel:) 1x3=3 2x3=6 3x3=9 :)

    VastaaPoista
  3. Tanja, no älä, iha älytöntä:DD
    Jep, ja ihan kiva, ku mun huonekaveri Elina sano, et sen äiti lähettää sille joku 2000 euroo kuukaudessa tuhlattavaks.. :D Mulla on koko vuodeks saman verran, heh.
    Ja mä oisin oikein tyytyväinen, jos oltas menty suoraan perheeseen.. :D Nojoo, on tääki siis ihan jees ja kiva nähä muita vaihtareita mut silti 8D

    jenni, noniiiin, kyllä mä siis ton tajuun mut miks ei tuu vaan yhtä palloo, tai kahta;oo miks kolme tai kuus tai vielä enemmän...

    VastaaPoista
  4. niin no..... vähä outoo kieltämättä:)

    VastaaPoista
  5. Mitä ihmettä, mihin kukaan tarttee noin paljon rahaa? :D Miulla on varmaan se 150-250e käyttörahaa kuussa ja heti ekana menee koulukirjoihin + pukuun arviolta sellaset ~250e, että loppukuu voi tuntua vähän karulta. :D Oon kyllä sittenkin ihan kiitollinen, että oon raatanu kesätöissä koko kesän, niin saa vähän ylimääräistä käyttörahaa mukaan.

    VastaaPoista