lauantai 8. elokuuta 2009

Leiri loppu:(


En ois uskonu, et sanon tän mut nyt vähä harmittaa, et se meijän leiri loppu. Ne ihmiset oli loppujen lopuks nii ihania ja oli niin ihana, et pysty puhumaan englantia eikä tarvinnu tajuta tanskaa nii paljo mut täällä kuulee vaan tanskaa koko ajan nii meinaa hermot mennä, ku en tajua..


Tänään siis aamulla klo 11 istuttiin kaikki iha hermona Tommerupissa ja ooteltiin meijän hostperheitä ja lopulta ne kaikki sit tuliki sinne. Alku oli aika paha, mä olin (taas) valmis lähtemään kotiin ja olin iha järkyttyny siitä, et näitten kanssako mä oon seuraavan vuoden mut kyllä se siitä sit taas, ku pääs vähäks aikaa muualle vaihtamaan ajatuksia muitten vaihtareitten kanssa. Kirjotettiin pihalla kirjeet itellemme ja saatiin kirjottaa myös muille, ja saadaan lukee ne sit huhtikuussa. Mun kirjeestä tuli kyllä aiika angstinen, sillonen ärsytti tosi paljo:--) Sen jälkeen vaan pyörittiin siellä pihalla, vaihtarit + hostsisarukset ja sit lopulta hostsisarukset painu takas sisälle ja me jäätiin pihalla, ja siellä sit halailtiin kaikkien kanssa ja sanottiin heipat. Iha outoo, et me nähään seuraavan kerran syyskuussa.. Tuntuu, et siihen ois vielä ikuisuus.


Matka tänne meni iha hyvin, mitä nyt mä meinasin koko ajan nukahtaa, nytki väsyttää tosi paljo. Mun huone ja koko talo muutenki on ihan älyttömän hieno, laitan kuvia myöhemmin. (Kuvat on muuten nyt koneella, mut en pysty nyt laittelee niitä). Mä olin just kerenny asettua taloks, ku me lähettiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti