perjantai 28. elokuuta 2009

Koulu vaihtuu<3

Mulla on nyt sit menny lopullisesti hermot Risskovin, oppilaat on ärsyttäviä ja tänään oikein napsahti päässä, ku rupes ärsyttämään mun luokkalaiset, mun ainoot "kaverit" täällä puhu selvästi jottain musta mun selän takana ja sit ne ei ollu mun kanssa enää välkillä, suurinpiirtein juoksivat luokasta aina pois ja jättivät mut ku nallin kalliolle :)

Juteltiin eilen taas vaihteeks Kirstenin kanssa koulun vaihdosta, koska mä oon kuitenki ollu tuolla koulussa jo melkein kolme viikkoo enkä mä oo saanu yhtään kaveria, Kirsteninki mielestä mulla menee vuos kokonaan hukkaan, jos mä jään oottaa, et ne ehkä joskus hyväksyy mut. Tänään ku tulin koulusta nii se ilmotti ensimmäisenä, et se soitti tänään toiselle lukiolle ja ne ottaa kuulema mielellään mut sinne, maanantaina mennään tutustumaan sinne, valitsemaan mulle luokka ja tekemään muutenki kurssivalinnat. Koulun vaihan varmaan alkuviikosta, toivottavasti jo heti tiistaina :) Tuolla koulussa on kuulema enemmän tyyliin hippejä ja muita sellasia ja kaikki sanoo täällä, et hipit on tosi rentoja ja avoimmia nii niihin varmaan pystyy jopa tutustumaan paremmin.

Muuten täällä on kaikki normaalisti, mitään erikoista ei oo muuten tapahtunu mut musta vähä tuntuu, et Trinellä on sikainfluenssa, kaikki oireet viittaa siihen....

2 kommenttia:

  1. Kiva, että pääset uuteen kouluuun! :-) Mulla alkaa koulu täällä Sveitsissä vasta maanantaina.. Whi, jänskättää! :D

    VastaaPoista
  2. Mitä, nyt vasta, etkös sä oo ollu siellä jo vaikka kuinka kauan?:Dd Eiköhä se hyvin mee!8)

    VastaaPoista