tiistai 2. kesäkuuta 2009

Jälleen postia YFU:lta ja papereita lähti myös menemään sinne tänään..

Tykkäävät näköjään lähetellä mulle postia sieltä päin, jännä nähä, et mitä sieltä seuraavaks tulee ja millon. Edellisen kerran tuli jotain valmennusleiripapereita ja sitä ennen laittovat lääkäripaperit takas. Tänään sit kävin lääkärissä täyttämässä sen lapun uudestaan, vähä hävetti, ku se lääkärikin naureskeli, et mitähä ihmettä ne tekee esim. sillä tiedolla, et toimiiko mun jalassa refleksit.. :D Noo, mistäpä sitä tietää, miten oleellinen juttu toi on..

Postia tosiaan tuli sit sieltäki päin taas vaihteeks, tällä kertaa tosin sen takia, et Tanskan toimisto oli lähettäny niille sellasen vanhempien lupalapun, jossa ne lupaa, et mä saan osallistua YFU:n vaihto-oppilasohjelmaan ja saan lähtee Tanskaan :) Nii ja selvis kans se, et mä tosiaan oon siellä heinäkuuhun asti, koska siinä oli, et "elokuusta 2009 heinäkuuhun 2010" (englanniks tosin). Melkein vuos mulla sit tulee aikaa sinne, koska lähtö pitäis olla 1. elokuuta ja paluu takas vasta heinäkuussa.. Kelpaa mulle!

Kesätöitäki on tullu hurjasti jo kaks päivää tehtyä, ihan hyvin on menny mut oon kans huomannu, et kuudelta herääminen aamulla ei oo todellakaan mun juttu! Ekaan kahvitaukoon asti (seittämästä yheksään) kaikki on ihan päin mehtää töissä mut sen jälkeen onneks jo helpottaa. Ja tolla aikavälillä mä aina aattelen sitä, et mä tienaan päivässä joku 90 euroo, mikä on tosi hyvin ja pitää vaan aatella, et mä todellaki tarviin kaikki mahdolliset rahat Tanskaan mukaan!

Mutta, kohta alkaa Canal+ Firstillä (?) House, joten meen sitä oottelemaan, saa nähä millon tulee seuraava postaus, toivottavasti on asiaa taas pian :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti