perjantai 19. kesäkuuta 2009

Hauskaa jussia!

Mulla on ainakin todella hauskaa, päivä sai yllättävän pelastuskäänteen. Alunperin mun ois pitäny lähtee sukuloimaan jonnekki mökille ihan keskelle ei mitään, oltiin siellä kaks vuotta sitten juhannuksena enkä tykänny siitä mökistä yhtään. Siellä oli ulkohuussi, jossa ei ollu mittään valoja, ihana hiippailla sinne keskellä yötä.. Muutenkaan en tykänny olla siellä ja sit mä huvikseen ehotin iskälle eilen, et voisinko mä jäädä kattoo meijän koiria ja kissoja kotiin. Alunperin oli tarkotus, et koirista pienin (chihuahua) lähtee mukaan, toinen koirista (saksanpaimenkoira) jää ulos sen häkkiin ja kissat ois pärjänny keskenään sisällä. Mä sit lähin käyttämään ton chihuahuan pihalla ja ku tulin sisälle nii iskä sit sano, et senku jäät kotiin. Olin ihan varma, et ei onnistuis ja olin oikeesti yllättyny tosta! Nytpä siis oon yksin yötä kotona, toivottavasti meijän naapuri vaan ei innostunu jussin kunniaks ryyppäämään, en haluu sitä kännissä heilumaan tohon meijän pihalle.. (Se tekee sitä säännöllisin väliajoin)
Onneks mummo ja ukki asuu ihan naapurissa ja äiti jo soittiki niille, et kattoovat, ettei tänne tuu ketään, ku mä oon yksin täällä.

Sit taas vähä Tanska kuulumisia. Juteltiin taas eilen Trinen kanssa mesessä vähä aikaa ja mä sit muistin, et se oli yks päivä kysyny, et onko mulla web-kameraa koneessa. Mä sit siihen, et ei mulla oo, ku en oo asentanu sitä tähän mut nyt sit eilen ostin tän uuden koneen (on muuten ollu tosi hyvä, ostin sittenki vähä kalliimman koneen) ja tässä on sisään rakennettu web-kamera, joten sanoin sit, et nyt mulla ois se kamera tässä. Siihenhän Trine tottakai sit vastas laittamalla kutsun, et laittasin webin päällä ja seki laitto sit omansa. Oli ihan hauska jutella silleen ja se oli ihan eri näkönen, ku kuvissa:--D Mun vaan piti vähä tapella valojen kanssa, ku kello oli jo aika paljo siinä vaiheessa nii täällä oli aika pimeetä mut kyllä se kuva sit näky, menin vaan ikkunaa lähemmäks istumaan.

Tällästä tänään, vähä eilen kirpas toi koneen osto mut asiaa helpottaa se, et äiti sai soitettua sille mun pomolle tosta, et palkka oli eri ku mitä sovittiin ja ens tilissä mä sit saan ne puuttuvat rahat oli tiliin tulossa periaatteessa "ylimääräset" pari sataa euroo :')

Ps. Lisäsin tänään ton laskurin huvin vuoks, näkeepähä ainaki siitä, käykö tätä blogia ees lukemassa kukaan:--D Saa tosin nähä miten pitkäaikanen ilo toi on..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti