lauantai 27. kesäkuuta 2009

Pikavisiitti Kuopiossa

Tuli sit eilen lähettyä vielä Kuopiossa käymään, oli kyllä aika pitkän pähkäilyn tulos.. Mä mietin alkuviikosta et lähenkö mä sinne viikonloppuna, sit tulin siihen tulokseen, et en lähe mut sit kaveri soitti eilen, et tuu käymään Kuopiossa ja sinne mä sit loppujen lopuks lähin. Mä olin siellä vasta joskus seittämän maissa ja kummin luota kävelin sit keskustaan (muutama kilometri matkaa), ja nähtiin kavereitten kanssa siellä. Ilta tuli sit pyörittyä vähä siellä sun täällä ja oli ihan kivaa, mut ei siitä sen enempää...

Eilen kans kyttäsin aika paljo mun sähköpostia ennen Kuopioon lähtöö, oottelin, et hostit laittas jottain synttärionnitteluja mut eipä sit kuitenkaan tullu mittään, MUTTA, siellä oli sähköpostia mun Tanskan tukihenkilöltä! Mulla oli siitä etukäteen hirmu ennakko-odotukset, aattelin, et se tukihenkilö on joku 50-60-vuotias nainen, joka on ollu ennen itekki vaihtari ja jottain tämän tyylistä. No, sit kuitenki menin lukee sitä sähköpostia, nii "järkytyin" : Se mun tukihenkilö on musta ehkä vuoden vanhempi (se menee lukion kakkoselle) tyttö, joka on ollu Yhdysvalloissa vaihdossa 07/08. Sen nimi on Mette ja se asuu jossain 40km päässä mun hostien kotoo. Me kuulema joko laitellaan sähköpostia, soitellaan tai nähään vähintään kerran kuukaudessa ja sille saa soitella muutenki, jos tulee jottain ongelmia. Sit se kans selitti, et mä saan kysellä siltä Tanskasta ja vaihtarina olosta nii paljo ku huvittaa, eli varmaan tänään illalla sit kirjottelen sille sähköpostia takasin.. :D

Nyt mä sit vihdoinki meen ulos, siellä on edelleen ihan kauheen kuuma!

PS. Mä ostin vihdoinki Kuopiosta Suomi-Tanska sanakirjan, toi on tosi kätevä. Siellä on aakkosellinen sanakirja (tietysti) + ruokasanastoo + hyödyllisiä lauseita monta sivua!

PSS. Mä ostin myös toiset haaremihousut, nyt mulla on mustat ja valkeet.... Sitä se teettää, ku tilillä on rahaa kerranki..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti