sunnuntai 28. kesäkuuta 2009

Ajatuksia lähöstä ja muuta selitystä

Aikasemmin ois ollu vaikee kuvitella
Et ois mahollista toteuttaa mun suuret suunnitelmat
Vaik ei ymmärrä mun valintoi ei pidä pätee
Kuka muka tietää paremmin et mitä mä teen

Voittajafiilis - Välil vakavempaa

Tänään aamulla, ku heräsin, tuli sellanen ihan kunnon ahaa-elämys, et mähän tosiaan lähen Tanskaan pari päivää päälle kuukauden päästä! Se oli kyllä jotenki niiin outo olo, ihan ku en ois ikinä kertaakaan ees aatellu lähteväni oikeesti, ihan ku joku ois vaan todennu ekaa kertaa päin naamaa, et "sä muuten lähen tanskaan". Mä mietin tota lähtöö varmaan joka päivä, mut silti toi olo oli vaan jotenki nii "koominen" .. :--D

Eilen illalla (=yöllä myöhään) yritin rueta nukkumaan mut sit mulle tuli ihan kauhee pakkomielle tehä ensimmäinen luonnoslista mun matkatavaroista ja sellasenha mä sit teinki. Tarkotus oli tänään kirjottaa se tännekki mut sit mä sain nii hienon idean enkä kerenny toteuttaa sitä vielä, joten yritän toteuttaa sen loppuun asti ens viikolla, jos en oo joka ilta ihan poikki töitten jäljiltä :--)

Vähä vaihtariudesta poiketen, mun "sisäinen taiteilija" ois halunnu päästä muutenki toteuttamaan itteensä tänään, tutkin hulluna mun vaatekaapin sisältöö ja ois niiin tehny mieli tehä jottain mun kahelle mekolle (rippimekko ja ysiluokan kevätjuhlaan ostettu mekko), ne ois nii kivoja, jos tekisin niille jottain.. Viimeseks mainitulle mulla on jo idea olemassa, mut saa nähä, mikä sen toteutus sit on...

Mut nyt suihkuun ja sen jälkeen toteuttamaan mun kaikkia hienoja ideoita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti