tiistai 9. kesäkuuta 2009

Tosi ärsyttävä työpäivä mutta...

... ruokatunnilla käytiin taas äitin kanssa kotona syömässä (työmaalle on siis parin minuutin automatka) ja sit kävin siinä joutessani postin hakemassa, samalla kun käytin koiran ulkona. Sielläpä mua sit ootti oikein kaks YFU:n kirjettä! Varsinaisesti se toinen ei kyllä paljoo päivää piristäny, rupes enemmän vaan ärsyttämään, koska siellä oli joku vakuutuskortti yms. papereita ja me ollaan jo pariki kertaa sanottua YFU:lle, et mulle ei tuu sitä vakuutusta, koska mulla on ihan samanlainen vakuutus just uusittu ja tais pari viikkoo sitten siitäki tulla vakuutuskortti.. Eli huomenna pääsee sit sinne toimistolle taas soittelemaan.

Toinen kirjeistä oli sitäki mielenkiintosempi; siellä oli vihdoinki kauan odotetut lentotiedot! Nyt on sit ihan mustaa valkosella, et mun vaihtovuosi alkaa 1. elokuuta Helsinki-Vantaan lentokentältä, kun kello 9:30 mä lähen Finnairin mukana Kööpenhaminaan :) Siellä suunnalla on sit ilmeisesti valmennusleiri, ennenku päästään hostien luokse mut toi kyllä vähä ärsyttää, koska mun hostit asuu melkein toisella puolella Tanskaa nii hirvittää vähä, et joudunko mä sit sen leirin jälkeen lentämään Kööpenhaminasta vielä Århusiin vai olisko ne mun hostit nii ihania, et kävis hakemassa mut.. Toisaalta kyllä vähä tuntuu, et ne tulee hakemaan mut sieltä.. No, kerkeehän tota vielä kysellä 8)
Tarkemmat lentotiedot ja -ohjeet tulee joku muutama viikko ennen lähtöö ja lipun saan vasta (onneks!) kentällä lähtöpäivänä.

Päivän piristys oli vielä se, et mä sain nyt vastattua vihdoinki Facebookissa sekä Jacobille että Annelle (se oli joskus sunnuntai-iltana hyväksyny sen mun kaveripyynnön ja kirjotti sit viestin kans, onneks englanniks). Vaivalla sain väsättyä pari lausetta tanskaks Jacobille mut toivottavasti se oli vaivan arvosta, itelle tuli ainaki ihan voittajafiilis siitä ja uskon kyllä, et Jacob kans jotain ainaki tajus siitä selostuksesta.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti