perjantai 26. kesäkuuta 2009

Super sweet seventeen!

Otsikon mukaisesti, mä täytin tänään vihdoinki 17 vuotta. Tätä oon todellaki oottanu tosi kauan, oli niin "ärsyttävää", ku osa kavereista täytti mua paljo aikasemmin, joillain oli synttärit jo helmikuun alussa ja ite vaan oon joutunu oottelemaan, että vihdoinki olis ne synttärit.. :D Eli tätä on tosiaan ootettu. Synttäreitä mä en oikeestaan ees juhli, ens vuonna varmaan tulee tosi paljo isommat juhlat, ku täytän kuitenki 18 ja oon siellä Tanskassa nii veikkaisin, et sielläki sitä juhlitaan aika paljo, koska tanskalaisethan juhlii muutenki paljo.. 8) Esimakua 18-vuotis synttäreistä tulee sit jo helmikuussa, ku Trinellä on synttärit.. :')

YFU:lta soitettiin eilen, ku mä olin töissä, taas niitä vakuutusjuttuja. Se nainen sano siinä, et se jutteli siitä toissapäivänä äitin kanssa nii ihmettelen vaan, miks se ei sit taas soittanu äitille? Pitää siis tulostaa joku sen lähettämä vakuutustodistuspaperi ja täyttää se, skannata koneelle se ja Lähivakuutuksesta tullu englannin kielinen todistus, et mulla on olemassa vakuutus. Se oli kans ihan outoo, ku se nainen sano heti alkuun, et me ei olla muka ilmotettu, et mulle ei tuu YFU:n kautta vakuutusta mut siis, mä soitin niille heti mun hyväksymisen jälkeen, et mä en sitä tartte, koska mulla on jo? Ja äiti ja iskä sano siellä Tampereen valmennustilaisuudessaki, et mulla on vakuutus nii eivät usko..

Mut tästä merkinnästä ei tuu pidempi, ehkä myöhemmin juttua lisää, koska nyt mä meen käyttämään koiran, siivoomaan mun huoneen ja leipomaan, koska ainaki mummo on tulossa päälle tunnin päästä käymään täällä 8)

4 kommenttia:

  1. Onnea vaan synttäreiden johdosta :D Oot näköjään Tanskaan lähdössä YFU:n kautta.. Meille tulee elokuussa Saksasta vaihto-oppilas vuodeksi kans YFU:n kautta.
    Kohta saakin sitten lueskella sun terveisiä Tanskasta :D Odotan innolla (: Ootko muuten koskaan erityisemmin Tanskaa opiskellu?

    VastaaPoista
  2. Kiitti :D Oi vitsi, vähä mä oon kateellinen, et teille tulee vaihtari!8) Mä oon kinunnu äitiltä ja iskältä ties kuinka monta vuotta vaihtaria meille (ja nyt sisko on alottanu saman kinumisen) mut ne ei oo oikein lämmenny ajatukselle, vieläkään:'D
    Tanskaa mä oon lähinnä vaan opiskellu silleen, et oon kuunnellu paljo tanskankielistä musiikkia ja seurannu satunnaisesti tanskalaisia telkkariohjelmia + kyyläilly hostsisarusten kirjottamia juttuja Facebookissa (ne tietysti kirjottaa tanskaks) :D Vois tässä pikkuhiljaa rueta opsiekelaan vähä ahkerammin, etten oo sit paikan päällä ihan sormi suussa..

    VastaaPoista
  3. Meillä oli kans toi, et piti aluksi pari kuukautta pyöritellä ajatusta ilmassa ja muistuttaa siitä, mitä hyviä puolia siinä on. Lopulta mä sain tahtoni läpi ku meitä tultiin haastatteleen :D Mulla olis sit itellä vaihtovuosi tiedossa lukuvuonna 2010-2011. Rotareiden kautta lähden. Suurin haave olis Australia, mutta hakemukseen pitää laittaa vielä kaksi muuta maata lisäksi, joten saa nyt nähdä pääsenkö sinne, minne eniten haluan :D

    VastaaPoista
  4. Australiaan ois ollu tosi kiva päästä mut sinne kyllä pittää hakee ajoissa:D Mä olin tosi myöhässä tän hakemisen kanssa muutenki (hain tammikuussa) nii ei ois kyllä mittään mahollisuuksia päästä Australiaan :D (Tosin sinne ei ees pääse YFU:n kautta tänä vuonna)
    Toivottavasti sä sit pääset sinne minne haluut 8)

    VastaaPoista