lauantai 30. toukokuuta 2009

Se ois sitten kesäloma

Pelottava ajatus. Kesälomaa mä oon tosin oottanu siitä asti, kun viime syksynä pienenä pelokkaana lukion ekaluokkalaisena alotin ja toivoin, et kumpa tää vuos menis tosi nopeesti ja äiti aina sano, et kyllä se kesä taas kohtaa tulee, nopeemmin kun arvaatkaan. No, tässäpä sitä nyt sit ollaan, kesäloma alko, todistukset on saatu ja ilma on älyttömän hieno.

Vähä pelottavaa aatella, et mä en nää kaikkia mun kavereita yli vuoteen. Mä tiiän jo nyt, et en mä tuu kaikkia näkemään mitenkään kesäloman aikana, paria vaan, koska ollaan jo sovittu, et nähään tässä kesäkuun alussa, ku mennään yhteen tapahtumaan. Mut siinäpä se sit onkin. Jotenki mä en vaan sisäistä tätä, et nyt on ihan oikeesti kesäloma, mä täytän kohta 17 ja elokuun ensimmäisenä päivänä mä istun ilman tuttuja lentokoneeseen ja lennän Tanskaan, ja tuun seuraavan vuoden heinäkuussa takas. Ihan hullua.

Maanantaina alkaa työt, ne kestää koko kesän, et ei oo ainakaan puutetta tekemisestä ja saa siinä samalla vielä olla joka päivä ulkona sekä tosi hyvät rahat aatellaan ens vuotta, ei viitti enää rahaa äitiltä ja iskältäkään pummia. Tänään sit juhlimaan koulujen loppua kavereitten kanssa, todennäkösesti hauska ilta tulossa!

2 kommenttia:

  1. Tosi kiinnostava blogi. Luen tätä ihan innoissani tääl, vaik en oo ees vaihtariks menossa:D Oon iha fiiliksis mukana=)

    VastaaPoista
  2. kiva kuulla, et tälle on lukijoitaki tullu:D

    VastaaPoista