perjantai 3. heinäkuuta 2009

Ens viikolla alkaa loma :)

Voin sanoo ihan hyvällä omalla tunnolla, et multa on tää kirjottaminen jääny tällä viikolla vähemmälle, tää viikko on ollu töissä ihan järkyttävä, mä oon ollu joka päivä ihan kuoleman partaalla väsymyksestä ja stressistä + parina iltana meinannu migreenikin tulla. Jos mä en oo tänne vielä kirjottanu, nii mulla on ihan hirveen paha ampiais/mehiläs/paarma/jne kammo, ja tällä viikolla siellä siellä meijän työpaikalla oli ihan hirveesti paarmoja ja ne oli kauheen isoja. Niitä oli joku viis kappaletta vähintään yhtä aikaa kimpussa, ne suris joka kohassa, puri ja jäi aina vaatteisiin kiinni + tulivat istumaan maalisankon reunalle, - mä olin aina ihan paniikissa, kiljuin, huusin ja juoksin niitä karkuun ja pari kertaa järjestin kauheen itkupotkuraivarin, ärsytti nii paljo. Tuntu aina ihan joltain paniikkikohtaukselta, tärisin vaan ihan hulluna, tuntu, et en pysty hengittämään ja olo oli ihan kamala. Hyi hemmetti.

Eilen sit vihdoinki kaikki työ ja tuska palkittiin, ensimmäinen työkohde tuli valmiiks :) Tänään päästiin alottamaan uutta (koulu sekin, kaks rakennusta) mut se ei oo nii iso, se on paljo matalampi ja siinä ei oo ees paljo raaputtamista entisissä maaleissa, pääsee maalaamaan melkeimpä samantien!

Ens viikolla mä pääsen sit perjantaina lomalle! Alunperin meinasin, et jään vasta kahen viikon päästä, koska sillon on seuraava palkkapäivä nii sillon ois hyvä jäädä mut sit iskä selitti, et tilijatkokset menee jotenki nii, et mun pitää jäädä ens viikon perjantaina jo lomalle mut saan silti palkan seuraavana perjantaina. Kelpaa mulle.
(Tänään muuten oli palkkapäivä.)

Sitä tavaralistaa en oo laittanu vielä tänne, yritän tässä viikonlopun aikana saada sen aikaseks..
Huomenna tosin oon ainaki osan päivästä Iisalmessa, käyn vaateostoksilla ja ostamassa viimeset tuliaiset.

2 kommenttia:

  1. Voisko blogimallia jotenkin muuttaa? Ja jotenkin paistaa silmään liikaa vihreä ja vaikea keskittyä lukemaan tekstiä:D

    VastaaPoista
  2. Mä oon aina välillä yrittäny jottain uudistusta tälle keksiä ja yrittäny muuttaa (en kauheesti tykkää tästä itekkään) eli enköhä mä tätä tuu tässä lähiakoina muuttamaan:D

    VastaaPoista