keskiviikko 8. heinäkuuta 2009

Tilannekatsaus papereiden täyttelystä

Tosiaan, mun piti tulostaa YFU:n lähettämä vakuutuslappu, täyttää se, skannata se ja lähettää se takas sekä skannata myös Lähivakuutuksen englannin kielinen vakuutustodistus, tai joku sellanen. Sillon toissapäivänä mä sit rupesin tota urakkaa tekemään ja sain jopa tulostettua ja täytettyä sen paperin. Ongelmat alko sit skannailun kanssa.. Eli, skannaus ei onnistunu ei sitten millään ja lopulta piti luovuttaa ja mä laitoin normaalilla postilla menemään noi paperit sekä Tanskan YFU:n lupalapun, seki ois pitäny lähettää aikoja sitten.. Tohon vielä laitoin lisäks jonku selityslapun ja anteekspyytelyt, ku kesti noin kauheen kauan :--D

Äiti sit soitti tänään YFU:lle (tosin ei tosta) nii sanovat siellä, et ne paperit oli onneks tullu perille eikä siinä ollu mitään ongelmaa muutenkaan. Äiti kans kyseli siitä saapumisleiristä, sen pituudesta ei oo Suomen YFU:lla tietoo ainakaan vielä, mut todennäkösesti kestää jonku pari päivää (mä meen sinne lauantaina eli kestäiskö se johonki maanantaihin?). Tanskan YFU kans hoitoo hostien kanssa sen kyydittämishomman eli mun ei tarttee sillä päätäni vaivata.

Tavaralistan yritän laittaa tänään tai viimeistään huomenna vihdoinki tänne :D Alunperin aattelin, et oisin kirjottanu sen käsin (tai siis, oon kirjottanu jo, mut se on vaan luonnos) ja skannannu sen sit koneelle jne, mut kuten mainittua, skannaus ei onnistukkaan eli pittää vaan kirjottaa se suoraan koneelle.

Juteltiin muuten myös eilen Trinen kanssa, sen alotteesta taas jopa, se kyseli, et missä päin Suomee mä asuinkaan ja sit se oli googlettanu sekä Maaningasta että Suomesta tietoo :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti