tiistai 28. heinäkuuta 2009

Kuopio + lähtöfiiliksiä


Enää onki sit vaan pari päivää lähtöön.. Vähä ristiriitaset ajatukset tällä hetkellä, toisaalta on tosi kiva lähtee mut sit taas toisaalta tuntuu, et ois ihan jees kahen viikon (!!) päästä jatkaa tutussa turvallisessa Pielaveden lukiossa normaalisti mut ei mua silti kaduta, et mä oon lähössä. Ei tätä kaikki saa kokee, pittäis olla vaan tyytyväinen:--D

Tälle viikolle onki ohjelmaa ihan kivasti ja nyt voinki tässä samalla vihdoinki täälläki hehkuttaa; mulla oli eilen Uutis-Jousen (Maaningan ja Siilinjärven paikallislehti) haastattelu, koska Tanskasta mä kirjottelen kuulumisia tohon lehteen :) Haastattelu meni ihan kivasti, se toimittaja oli mukava mut mä saatoin kyllä puhua välillä iha aiheen vierestä mut eii se mitään.

Tänään mä lähin sit yheksän linja-autolla Kuopioon, nään kaverin tossa parin tunnin päästä ja meen sen luokse yöks, huomenna sit Veikon koneen kautta kotiin (ostan sieltä kameran), torstai ihan normaali päivä kait ja perjantaina Mäntsälään ja lauantaina onki sit jo lähtö. Ja vielä pitäis keretä pakatakkin loppuun... :D

Viikonloppu oli sukulaisten läksiäiset, sielläki oli ihan kivaa ja jos joku sukulaisista sattuu lukemaan nii kiitos kovasti käynnistä (ja myös rahoista, nyt mä saan sen kameran:'D)

5 kommenttia:

  1. Nyt pisit silmään pahasti toi Pielaveden lukio :D Sä ilmeisesti asut Pielavedellä? Se vaan pomppas silmille ku mun isovanhemmat asuu siellä ja käyn sen takia Pielavedellä aika usein :DD

    VastaaPoista
  2. Mä käyn koulua vaan siellä, asun siinä vieressä, Maaningalla:D

    VastaaPoista
  3. On kyllä jännä, miten välillä tulee sellaisia fiiliksiä, että haluaisi jatkaa omassa vanhassa lukiossa. Viimeksi pari päivää sitten olin kaupungilla, kun kuljin meidän lukion ohi ja tuli ikävä, että pääsisipä sinne taas syksyllä. Toisaalta ei taas harmita yhtään, kun sinne ei tosiaan tarvitse palata. :D

    VastaaPoista
  4. No niimpä:D Ois toisaalta nii kiva päästä alottaa uudet kurssit tutuissa porukoissa ja nähä taas kaikki koulukaverit mut sit taas toisaalta, vaihtelu virkistää ja kyllähä se koulu todennäkösesti paikallaan pysyy sen vuoden ajan :'D

    VastaaPoista
  5. Niinpä, niinpä. :D Oon naureskellu kavereille, kun ne joutuu palaamaan kouluun jo kahden viikon päästä ja mie saan vielä rauhassa viettää pari lomaviikkoa Suomessa ennen kuin koulu alkaa Irkuissa. :D

    VastaaPoista