lauantai 11. heinäkuuta 2009

Blogilla uus ulkoasu

Hope you like it :--)
Tää kyllä tulee varmaan vielä muuttumaan, ainakaan ku en oo vielä tottunu tähän nii taustan sävy näyttää hirmu tylsältä ton värisenä.. Pitää kattoo, mitä mä keksin tolle ja ainaha ton voi muuttaa, jos rupee liikaa ärsyttämään:D
(Ja mä en muuttanu tota vaan sen takia, et joku kommentoi asiasta vaan se oli oikeesti suunnitteilla jokatapauksessa mut kuten on varmaan tullu selväks nii mä oon tosi laiska toteuttamaan asioita..)

En ookkaan tänne vielä kirjottanu mut nyt on selvinny taas sen verran uutta, et kun mä meen Tanskaan nii siellä on tosiaan ekana se saapumisleiri, joka järjestetään Tommerupissa (mun hostien luokse siitä on matkaa noin 150km, se oli muistaakseni aika keskellä Tanskaa). Mä luulin aluks, et se leiri kestää tyyliin viikonlopun yli mut sit juteltiin Trinen kanssa yks ilta nii se sano, et ne hakee mut sieltä leiriltä 8. päivä, eli se kestääki sit viikon.
Ja tosiaan, hostit hakee mut sieltä eli ei tarvii seikkailla itekseen sinne! Se oli nii ihana, ku juteltiin Trinen kanssa ja tää sano jossain vaiheessa, et me haetaan sinut 8. päivä kotiin. Kotiin. Tuli tosi hyvä fiilis siitä :)
(Ennen tota olin melkein kuollu häpeään, alotin ite sen keskustelun tällä kertaa, moikkasin Trinee normaalisti, kyselin kuulumisia yms. ja sit siellä oliki mun hostäiti. Eipä se tosin mittään, juttelin sit vähä aikaa sen kanssa, ennenku Trine tuli siihen :D)

Ps. Tiiän taas paljo enemmän Tanskasta, jos Lotta satut lukemaan tätä nii kiitos paljo! Kirjottelen taas lähiaikoina sullekki :D

5 kommenttia:

  1. Hei jees siistii et joku muukin jää pohjoismaihin ku vaa minä! Mä kun lähen 21.8. Norjaan ni mehän sitte opiskellaa sitte melkee samanlaisii kieliäki. Tätä on pakko alkaa lukea sitten kun ite on siellä :)

    VastaaPoista
  2. Pohjoismaihin lähtevät tosiaan on harvassa, mä tiiän itteni ja sun lisäks kaks, jotka lähtee kans Pohjoismaihin (toinen menee Ruotsiin, toinen Norjaan) ja veikkaisin, et muita ei ees oo.. :D
    Mun pitää kyllä kans lueskella sun blogia (jos siis kirjottelet sinne:D) sit ku oot siellä Norjassa, mulla oli nimittäin kans yhtenä hakuvaihtoehtona Norja, joten kiinnostais lukee millasta siellä on:Dd

    VastaaPoista
  3. Joo lue vaan, olisi kiva että joku edes seuraa tota mun kirjotusta mun vanhempien lisäks :D AFS: n kautta lähtee Islantiin yksi, että kyllä sitten meitä kaikkiin Pohjoismaihin menee ;)

    Norjaan lähtee joku toinenkin suomalainen? :o Oho, en olekaan ainut! Varmaankin YFU: n tai STS: n kautta?

    VastaaPoista
  4. Oi vitsi, Islantiin:o Mä oonki miettiny, et lähteekö sinne joku, varmaan kans tosi mielenkiintonen vaihtomaa:D

    Joo, YFU:n kautta lähtee yks tyttö :D En kyllä tosin tiiä minne päin se menee, koska ollaan juteltu viimeks YFU:n valmennusleirillä (joka oli toukokuun puolessa välissä) ja sillon sillä ei ollu vielä tietoo isäntäperheestä jne :>

    VastaaPoista
  5. Oho, en olis uskonu etten oliskaa ainut joka lähtee Norjaan. Vähän siisti juttu! :D Silti ollaa aika orpoi siel ku kerran eri järjestöt ni ei varmaa ikin nähä siel sit..

    VastaaPoista