tiistai 21. heinäkuuta 2009

Hyvä YFU:n vaihto-oppilas!


"Vaihto-oppilasvuotesi Tanskaan alkaa Helsinki-Vantaan lentoasemalta kohti Kööpenhaminaa,
lauantaina, 1. elokuuta 2009 klo 9:30

- Tarkemmat selostukset lentoyhtiöstä, lennosta, lähtöpaikasta, määränpäästä, lähtö- ja tuloajasta. -

Tapaat Kööpenhaminan lentokentällä YFU:n edustajan ja matkustat saapumisvalmennukseen. Saapumisvalmennuksen jälkeen matkustat isäntäperheesi luo."

Eli sama suomeks, tänään tuli postin mukana viimeiset/kunnolliset lentotiedot! Tossa oli taas neljä sivua paperia, kolme niistä oli oikeestaan samojen asioiden jauhamista, neljäs oli lomake(?!), se pittää lähettää YFU:lle takas ("olen vastaanottanut lentotietoni ja plaaplaa") ja sit oli itseasiassa viideskin paperi, se oli Terveyden ja hyvinvointilaitokselta "Estä influenssan leviäminen" O___O Heti, ku mä luin taas noita oireita nii rupes yskittämään ja ahistamaan kurkkua, mulla on tällänen tapa reagoida sikainfluenssasta lukemiseen<3

Sit tossa oli vielä jotkut kaks YFU:n "läpyskää" eli ilmeisesti noi pittää laittaa matkalaukkuihin kiinni, nii mä ainaki luulen? :
Name:
Address:
City: State:
Country: Postal Code (Zip)
(Area Code) Telephone:

Ja toisella puolella sit Tanskan YFU:n yhteystiedot. Mut pittääköhän tohon laittaa Suomen osote, vai Tanskan osote..... On se vaikeeta!

Tämmöstä tänään siis, lähtö vaan lähestyy, sehä onki jo ens viikolla!

12 kommenttia:

  1. Oijoi, miten ihanaa! Mie jännitän täällä jo siun puolesta ihan kympillä. :) Voi, kunpa oma lähtö tulis yhtä nopeasti, laskeskelin just että joudun kärvistelemään vielä kuusi viikkoa Suomessa, damn. :D

    VastaaPoista
  2. Vähä rupee kyllä itteeki jo jännittämään, noin vähä aikaa kuitenki enää:D
    Ja eiköhän se sunki lähtö tuu nopeesti, mäki muistan, ku rupesin laskee jossain 50 päivän kohalla päiviä lähtöön nii nyt niitä onki enää 10 jäljellä:Dd

    VastaaPoista
  3. menomatkalla tietty niihin matkalaukkuläpysköihin se sun Tanskan osote, että jos hukkuu laukku ni osaavat sitte laittaa sen eteenpäi oikeesee osotteesee. =)

    VastaaPoista
  4. Hei onpas hauska lukea, että joku on lähdössä Tanskaan! Ite oon täällä Costa Ricassa ollut nyt puolet vuodestani ja eksyin etsiskelemään vaihtoblogeja ja törmäsin tähän sun blogiin. Toivottavasti jaksat perilläkin kirjoitella, mukavaa tekstiä! Laitanpa tämän kirjanmerkkeihin :)

    VastaaPoista
  5. Martsu, joo, näin mä sit itekki jälkeen päin aattelin:Dd Huomaako ees, et a) mä en oo paljoo ulkomailla matkustanu ja b) mä en oo matkustanu ikinä yksin ulkomaille... :')

    Ville, kiva, et tällekki on uusia seuraajia löytyny:) Tarkotus ainaki ois yrittää kirjotella sit Tanskan puolellaki ja enköhä mä mahdollisimman usein kans kirjota, aina ku kerkeen/heti kun saan oman koneen ja netin pelittämään siellä 8)

    VastaaPoista
  6. heh siel oli semmosii sikainfluenssaboksei muistaakseni siel kentäl:)) tai molemmil

    VastaaPoista
  7. Oliko toi ihan pakko kertoo mulle.. :( Saan kohta sikainfluenssan ajatuksen voimalla

    (Heh, ihanku juttelisin itteni kanssa..)

    VastaaPoista
  8. Hahaa vähän hauskaa! Sulla ei tosiaan mene enää kovin kauan kun sä lähdet, mulla sentää on vielä öö 28 päivää jäljellä.. ei vaa 27!

    (tuli mieleen tosta toi leffa "28 päivää myöhemmin", just niin ässä :D)

    VastaaPoista
  9. heh aattelinki tota nimijuttuu, ku kirjotin nimen:DD no mut aattele sinä oot nuori ja terve etkä pahimmas riskiryhmäs;;;;)
    sopivan hieno hymiö asiayhteyteen:):)

    VastaaPoista
  10. sähän oot jo viikon päästä siellä! :)) mulla vielä kaks viikkoo mutta kyllä se aika tästä hurahtaa nopeesti. pidä hauskaa siellä ja kyttäilen varmaan sunkin blogia sitten :D

    VastaaPoista
  11. Jep, viikon päästä oon jo Tommerupissa valmennusleirillä, vähä outo ajatus.. :Dd
    Hauskaa ois tarkotus pitää, toivottavasti sitä tulee kans olemaan ja tervetuloa vaan kans lueskelemaan näitä mun juttuja:'D

    VastaaPoista