maanantai 13. heinäkuuta 2009

Lähtöfiilistelyä

Jeg den der altid er genert
måske lidt sær
Fik vidst aldrig lært, at vise hvem jeg er
Men jeg har en drøm, gemt her indeni
Som et stjerneskud, og nu - nu vil det ud, nu skal det ud.

OMKVÆD:
Når du ser den jeg er,
så kan ingen ting blive det samme mer', nej.
Når du ser på mig skiner jeg
Jeg er klar
og jeg ved der er ingen vej tilbage
For nu står i alle her og ser,
den jeg er

Det har føltes kært, at gå og gemme sig
Det er tæt men det er svært
når man skal finde vej
Man gav næsten op
Tror ikke på det sker
Men drømmen den er stærk så nu gir jeg den en
chance mer

OMKVÆDD

Det nu dig mit hjerte synger for,
hvor har du været henne?
Ku' ikke glemme din smukke stemme
Jeg kun ikke finde melodien uden dig
Hvor var du henne?
Ku' ikke finde dig.
Ku' ikke finde dig?

OMKVÆD

Jeg kunne ikke finde melodien uden dig,
det jo dig mit hjerte synger for.
(Den jeg er, ja ja ja)
Hvor har du været henne?

Jeg er klar
og jeg ved der er ingen vej tilbage
For nu står i alle her og ser den jeg er

- Allan Hyde & Sine - Den jeg er (Camp Rock - This is me, danish version)

Ps. 18 dage til Danmark

2 kommenttia: