lauantai 18. heinäkuuta 2009

Panikointia

Mä oon luonteeltani ihan kauhee stressaamaan ja sillon, kun mä stressaan jostain niin sit mä kans stressaan ja kunnolla. Tässä on alkanu oikeesti tajuamaan, et mä lähen ihan kohta ja nyt on kans ruennu miettimään, et mitä hemmettiä mä oon oikein tekemässä?? Mä en todellakaan kadu, et mä oon lähössä ja mä ootan lähtöö enemmän kun mitään muuta mut sit taas välillä iskee sellanen olo, et onko musta oikeesti tähän.

Kahen viikon päästä tähän aikaan mä oon Tanskassa, valmennusleirillä, varmaan jossain iltaohjelmassa mukana. Toi tuntuu nii hullulle ajatukselle.. Tänään ku oltiin syömässä nii iskä rupes selittämään kaikkee, et tää onki mun toisiks viimenen viikonloppu Suomessa vuoteen. Herranjumala, miten mulla muljahti mahassa sillä hetkellä, toi kuulosti nii oudolta:Dd

Matkalaukkua mulla ei oo vieläkään, koska mä mietin, et mä ottasin mun pikkusiskon _ison_ pelikassin matkalaukuks eli ens viikon aikana koepakkaan siihen ja jos se on hyvä nii se lähtee mukaan mut jos se ei oo hyvä nii sit käydään loppuviikosta ostamassa oikee matkalaukku. Kateltiin tänään niitä laukkuja tänään ja löyty Citymarketista ihan kiva, kokoo sillä oli muistaakseni 115 litraa ja hinta oli vaan 60 euroo eli ei tosiaankaan paha, ku miettii miten hyvä se oli!

Tänään tosiaan pyörittiin äitin kanssa siellä Citymarketissa ja mä yllätin sekä itteni että äitin, koska mä ostin kahet kengät ja farkut! Tää on oikeesti tosi harvinaista, koska mä en löydä todellakaan helposti kumpiakaan edellä mainituista, koska mulla on nii hiton iso jalka nii kenkien ostaminen on suorastaan mahottomuus, housuista puhumattakaan.. Oon tyytyväinen

Kuopiossa oli muutenki hauskaa käydä (olin siellä yötä), näin kavereita mut vähä haikee olo nyt, ku ei tiiä, nähäänkö enää ennen mun lähtöö..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti