tiistai 8. syyskuuta 2009

Viikonloppu pelastettu

Toivottavasti ainaki... Tai sit mä oon viikonlopun jälkeen nii väsyny, et pelkkä ajatuski koulusta ahistaa sunnuntai-iltana vielä enemmän ku normaalisti.


Ei tarvinnu tosiaan miettiä viikonlopun ohjelmaa aamun ensimmäistä tuntia pidempään, Anne nimittäin täytti 17 viime perjantaina ja tänä viikonloppuna se pitää sit pieni muotoset synttäribileet, johon mäki sain kutsun. Sinne on kututtu 15 ihmistä, 10 on luvannu tulla eli ei sinne jokatapauksessa montaa oo tulossa, toi on oikeesti pieni määrä, yhen mun entisen luokkalaisen synttäreillekki on oikein vuokrattu oma paikka ja vieraita on tulossa joku 115, ellei enemmänki (mulla ois kutsu myös tonne..)


Toi on siis perjantaille ja sit ku mä tulin kotiin, ja kävin kattomassa sähköpostin nii huomasin sit, et Mette (tukihenkilö) oli laittanu sähköpostia, jossa se ja Christina (toinen tukihenkilö) pyys mut lähtemään niitten kanssa kiertelemään Randersia lauantaina elikkäs sinne sit vissiin pitäis mennä. Kiva kyllä, ku jään varmaan Annen luokse yöks nii tuskin kerkeen aamulla tulla takas tänne, pitää vissiin Hadstenista suoraan lähtee. Noo, ei pidä valittaa, kerranki on tekemistä tiedossa.


Lasse kyseli multa eilen, et onko multa jo keretty kysyä paljoki tyhmiä kysymyksiä ja mä olin siihen, et ei kyllä oikeestaan, ihmeen vähä, ei muistunu mieleen ensimmäistäkään. Lasse oli kuulema saanu kuulla kaikkee tosi tyhmiä kysymyksiä Jenkeissä, esim. käyttääkö tanskalaiset tietokonetta, tietääkö ne ylipäätänsä, mikä se on..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti