perjantai 11. syyskuuta 2009

Mun luokkalaiset on hauskoja:)

Tiedossa hehkutusta mun luokkalaisista ja kertomuksia niitten tän päiväsistä sekoiluista, ei mitään kovin järkevää siis :'D

Ensinnäki, multa meni vähä ohi Annen ja Lassen jutut tänään. Matikan tunnilla Anne yhtäkkiä sano tanskaks Lasselle, et joko se on jutellu mun kanssa ja Lasse siihen, et en ja mä olin iha, et mitä hittoo, mistä mulle ois pitäny jutella? Sit ku tunti loppu nii Lasse tuli mun luokse ja pyys lähtemään käymään sen kanssa "kanttiinissa" eli ruokalassa oleva paikka, mistä saa ostaa itelleen syömistä. Sit me vaan juteltiin iha niitä näitä, ei mitään tavallisuudesta poikkeevaa, Lasse osti syömistä ja mentiin takas luokkaan. Eli en oikein tajunnu, mistä sen ois pitäny mun kanssa puhua?

Englannin tunnilla ope käski tehä jotain tehtäviä ja työskennellä parettain;
Anders kääntyy kattomaan mua: Selitystäselitystäselitystäenglantiatanskaaselitystäentajuamitäsepuhuu...
Minä: What..?
Anders: *hermostunutta naurua* Lisää selitystä..
Siinä vaiheessa Sophia kääntyy kattomaan meitä.
Sophia: I think he is trying to ask do you want to work with him?
Anders: Mm.. Yes.
Jep, sit me tehtiin ne tehtävät yhessä, ei sit voinu helpommin selittää tota asiaa, yritti jotenki hirmu hienosti sanoo ton.. :'D

Sit myöhemmin englannin tunnilla.. Saatiin 6 monistetta, joissa oli lisää tehtäviä ja tehtiin ryhmissä töitä. Mä sit menin samaan ryhmään Linen, Kirstinen ja Sophian kanssa. Yhessä vaiheessa siinä oli jotain tehtäviä, et piti kääntää tanskasta englanniks ja siitähä Line innostu; mun piti kääntää ne lauseet kans suomeks. Sit se opetteli sanomaan "Romaani on kirjoitettu vuonna 1939" ja hoki sitä koko ajan:Dd Aina ku joku käveli ohi käytävällä nii se sano ton ja sit se sano sen kans opelle..
Ne halus kans oppia sanomaan hyvää päivää ja näkemiin, ja sit ku me mentiin luokkaan nii nää kaikki muille hoki "Hyvää päivää!" ja ku me oltiin oltu käytävässä nii Anders oli menny istuu Sophian paikalle;
Sophia: Näkemiin Anders!
Anders: Näkemiin Sophia!
Minä: It didn't work
Ja kyllä se Anders sit siitä lähti :)

Bussimatkalla nää opetti mulle tanskaa ja kuunneltiin kans mun iPodilla suomalaista musiikkia, oli hauskaa:') Nii ja sillä englannin tunnilla mun piti kans hokee niitä lauseita tanskaks, kuulostin varmaan idiootilta! (Tosin on nii pahalta ku Line.... :'D)

+ Päivän kohokohta: Kemian ope osaa sanoo "Minä olen tanskalainen" !!
+ Päivän paras kohokohta: Mä oon täällä vissiin yön yksin tänään! Pidän omat bileet täällä, suuntaan heti kauppaan, kun nuo lähtee :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti