perjantai 8. toukokuuta 2009

Tuliaiskriiseilyä

Luin eilen vaihtarifoorumilta tuliaisista ja sit tuli sellanen kunnon ahaa-elämys, et pitäähä munki jotain hosteille viedä! Tottakai mä oon tota aiemminki miettiny mut se oli ennen ku tiesin mun tulevasta hostperheestä yhtään mitään, joten ei sitä sillon miettiny sen kummemmin, aattelin vaan, et kyllähä mä sit kerkeen miettiä, ku tiiän enemmän perheestä..

Nyt sit tilanne on se, et mä oon jo miettiny alunperinki, et teen sellasen leikekirjan Suomesta, otan ite kuvia, sit ku kesällä tulee käytyä eri kaupungissa nii ostan niistä sellasia "maisema/turistikortteja", mitä ne sit ikinä onkaan oikeelta nimeltään :--D Sit meinasin kans kirjotella jotain faktoja Suomesta mut en mitenkään tylsästi, et "Suomi on tällänen ja tuollanen ja plaaplaa" vaan jotenki vähä huumoria siihen sekaan, et joku oikeesti lukeeki sitä kirjaa sit..

Mutta sit tuli eteen se suuri ongelma, joka aiheutti tän kriisin. Mitä ihmettä mä teen, ostanko mä kaikille perheenjäsenille tuliaiset erikseen vai yhteisenä jotain hienoo? Eihän tossa ois ongelmaa muuten mut kaks niistä mun sisaruksista ei asu enää kotona ja sit ku on vielä ne kaks sijaislasta nii ostanko mä niillekki jotain erikseen..? Sen mä kans tiiän, et mä ostan Fazerin sinistä ja salmiakkia ja tällästä suomalaista herkkua (tai voihan ne olla sit tosta eri mieltä..) mut ei herranjumala mun rahat riitä, jos mä ostan seittämällä ihmiselle erikseen jotain? Ois tietty ihan kiva, jos vois vaikka ostaa kaikille muumimukit mut neki on nii kauheen kalliita?:D Ja niille sijaislapsille vois olla ihan kiva tyyliin muumipehmolelut tai jotkut muut "Suomi" aiheiset pehmolelut mut onko siinäkään sit järkee? Suuret on taas kriisin aiheet..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti