maanantai 4. toukokuuta 2009

Tanska fiilistelyjä

Kiva yllätys ootteli tänään, ku menin lukemaan sähköpostin koulussa ruokavälkällä. Hostvanhemmat oli taas laittanu sähköpostia mulle ja vastaili nyt niihin mun kysymyksiin sekä laitto myös pari kuvaa mukaan! Nyt tiiän ainaki minkä näkösiä ne (vaikka olinkin jo Trinen Facebook profiilissa jotain nähny) ja muutenki.

Selvis ensinnäki sellanen asia, et ne ei asukkaan Hinnerupissa, mitä lie YFU kirjottanu siihen. Kauas se ei kuitenkaan heittäny, se paikkakunta on ihan Hinnerupin vieressä ja nimeltään se on Søften. Siellä on joku 3000 asukasta eli ei mikään iso paikka muttei ihan älyttömän pienikään. Ilmeisesti kaupat yms sieltä löytyy mut sit kaikki isommat ostokset pitää tehä Århusissa, jonne on matkaa sellaset 13 km. Eli periaatteessa sama tilanne, kun nyt, ihan ku täältä meiltä Pielavedelle, vähä lyhyempi matka vaan.
Ainakin Trine käy koulua Århusissa sitten ku se tulee sieltä Chilestä takas, eli todennäkösesti mäki käyn koulua sit siellä mut se koulu ei oo vielä selvinny, selviää tässä lähiaikoina..

En tiiä sit, et onko tää seuraava taas YFU:n moka vai eikö ne vaan oo sanonu mutta siis nii.. Ne toimii myös sijaisvanhempina kahdelle tytölle, ikää niillä on 10 ja 8 vuotta. Ne tytöt on siellä joku 3-4 yötä viikossa, aika usein eli periaatteessa mulla on sit siellä kaks pikkusiskookin.

Niillä on kuulema kans aika iso talo, eli mä saan kuulema oman huoneen! Sinänsä ihan kiva, koska se piti kans mainita, et se Kirsten on perhepäivähoitaja ja niitä hoitolapsia sillä on 4, kaikki on alle 3-vuotiaita poikia eli vilinää ja vilskettä on ainaki luvassa! Ton takia sit hyvä, et on oma huone, jos menee vaikka hermot siihen, et siellä on porukkaa noin paljo nii pääsee ainaki sit omaan rauhaan välillä ja muutenki oon tottunu jo siihen, et mulla on oma huone nii ois tosi outoo jakaa se yhtäkkiä jonkun toisen kanssa..

Kuvat oli tosiaan niitten koko perheestä ja sit Trinestä ja niistä kahesta koirasta, kivoja kuvia kummatkin. Mäki sit lähettelin kuvia niillekki päin, koska siinä vaihtarihakemuksessa mulla oli tosi vanha kuva, mulla on siinä kuvassa vielä blondit hiukset eikä laseja nii ei ehkä tunnistais enää sen perusteella.. Nyt vaan sit taas oottelen lisää postia Tanskan (ja Chilen suunnalta) ! :)

Nyt sitten taas Suomi - Kanada peliä seuraamaan, toivottavasti menee hyvin Suomen kannalta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti