perjantai 15. toukokuuta 2009

:)

Nyt on taas hyvä fiilis lähdön suhteen! Mä tosiaan lisäsin sen mun hostsiskon Trinen Facebookissa kavereihin mut en oo aiemmin jutellu sen kanssa mitään mut tänään se sit laitto mulle ite siellä viestiä! Kertoili vähä itestään ja selitti siitä, et se on nyt siellä Chilessä vaihtarina ja selitti kaikkee, et tosta vuodesta tulee todennäkösesti mun elämän paras vuosi ja se lupas kans olla mun apuna, koska se tietää suurinpiirtein millasta se tulee olemaan ja tietää, et välillä tulee olemaan kans vaikeeta. Se kuulema kans kovasti oottelee mun sinne tulemista, vaikkei se oo itekkään vielä kotonaan ja kyseli kans, et millon mä tuun sinne :') Tosi hyvä fiilis tuli, nyt ainaki tiiän, et kyllä se sittenki oottamaan mun tulemista!

Sit vielä jotain sellasia pikaviestejä jonku aikaa läheteltiin, se hoki aika paljo sitä, et tiiänhän mä sen nyt olevan siellä Chilessä vaihtarina, hahaa:D Nyt vaan sit oottelen, et millon jutellaan seuraavan kerran, vaikka aluks vähä pelotti, et miten mä osaan ees jutella englanniks sen kanssa.. :'D

Huomenna on sit lähtö Virroille valmennusleirille! Sitä mä kans oottelen ihan jonki verran, vaikka vähä hirvittää mennä ihan vieraitten ihmisten mukaan sinne mut sitähä se tulee olemaan vaihdoissaki 8) Mut muka on oikeesti lähtee, ihan positiivisella mielellä mä sinne :D Todennäkösesti maanantaina tuun kirjottelemaan enemmän, tuun sunnuntaina vasta illalla kotiin nii tuskin sillon heti tulee mieleen kirjottaa tänne, hah:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti