tiistai 10. elokuuta 2010

Tilbage til skole

Näin kesäloman viimesenä päivänä onkin hyvä aika rueta kirjottelemaan pitkästä aikaa. Blogin jatkamispäätöksen jälkeen ei oo tullu kirjoteltua, lähinnä koska ei oo ollu mitään niin ihmeellistä, mistä kirjottaa ja koska mulla alko heinäkuussa työt, ja kun joka päivä oli töissä 10-18, ei kauheesti jaksanu rueta miettimään, mitä sitä blogiin kirjottelis. Nyt kuitenkin aattelin ryhdistäytyä, ottaa itteeni niskasta kiinni ja kirjottaa.

15. heinäkuuta mulla alkoi työt Kuopion Asuntomessuilla ja eilen ne sit loppu. Ei siis Asuntomessut vaan mun työt, jotka piti lopettaa aikasemmin mitä ite messut loppuu, koska tänään mä olin sukulaisten hautajaisissa ja huomenna sitten palaillaan kouluun. Messujen ajan meitä suosi (tai "suosi) todella hyvät kelit eli suoraan sanottuna paahtava helle, jota tuli kirottua moneen kertaan monina epätoivoisina hetkinä mutta jonka ansiosta tuli hankittua semmonen rusketus, että näin ruskee mä en oo ollu pitkään aikaan, en ees kevään Kypros reissun jälkeen. Töissä tuli kuultua ja nähtyä ihan kaikkee mahdollista ja tuli myös huomattua, että ihminen rupee tekemään tosi epätoivosia asioita tylsistyneenä, mm. pattereitten vaihtaminen, hyllyjen täyttö tai roskien vieminen voi olla varsin rattosaa ajanvietettä, kun yrittää saada ajan kulumaan nopeemmin. Nyt tuo työ kuitenkin on ohi ja olihan siellä kivaakin, vaikka välillä tosiaan meni hermot samojen asioiden jankuttamiseen mutta ei siitä sen enempää.

Huomenna sitten tosiaan pitää palata takaisin kouluun ja sitä mä ootan sekä kauhulla että ihan ilollakin. Kesällä ei oo tullu kaikkia kavereita nähtyä, joten kohta niitäkin taas näkee ja ainakin tulee jonkinlaista rytmiä taas arkeen. Tavallaan on myös mukavaa, että nyt sitä sitten ollaan koulun vanhimpia, alotetaan viimenen vuosi lukiolaisena mutta samalla se kyllä myös kauhistuttaa, varsinkin, kun äsken menin kattomaan tämän vuoden ylioppilaskoepäivämäärät (sanahirviö..) ja merkkailin niitä kalenteriin, ja siinä samalla sitä tajus ihan kunnolla, että kirjotukset alkaa jo kuukauden päästä! Mähän en siis oo todellakaan lukenut niin paljo, kun suunnittelin mutta vielähän tässä kerkee, pitää ottaa itteeni niskasta kiinni nyt ihan kunnolla.. :D

Tällä hetkellä mulla ei taas oo muuta sanottavaa, yritän viikonloppuna kirjotella jotain ekoista koulupäivistä, eiköhän sillon jotain asiaa löydy, niin positiivisessä kuin negatiivisessä mielessä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti